Bezmączne Krakersiki!

Macie ochotę na coś zawierającego dużo białka i dobrych tłuszczy zamiast mnóstwa węglowodanów? Mam dla Was idealny przepis na krakersy proteinowe. Jedno pieczenie, a drugie śniadanie na 3 dni mamy z głowy. Czy warto? Sami spróbujcie i skomentujcie!
Bezmączne Krakersiki!

Składniki (6 sztuk):

  • 7 łyżek siemienia lnianego
  • 3 łyżki otrębów pszennych
  • 1 łyżka tzw. bakalii do sałatek (słonecznik, dynia, orzeszki pinii) lub zmielonych orzechów
  • 1 jajko
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • 40g parmezanu/cheddar/mozarella
  • przyprawy sól morska (ewentualnie) i pieprz do smaku

Przygotowanie (Czas ok. 25min):

  1. Rozgrzewam piekarnik na 200stopni;
  2. W misce mieszam następująco: siemię lniane, otręby pszenne, bakalie;
  3. Dodaję jajko, rozpuszczone masło, pokrojony w drobną kostkę lub „potarkowany” parmezan oraz przyprawy;
  4. Całość wstawiam do lodówki na 2-3 minuty;
  5. Za pomocą łyżki wykładam schodzoną masę na blachę (oczywiście na nią kładę papier do pieczenia);
  6. Rozprowadzam palcami tak, aby powstał cienki placek;
  7. Wkładam do piekarnika na 10 min;
  8. Wyjmuję placek z piekarnika , czekam 2-3 (aż lekko ostygnie) i ponownie wstawiam go pieczenia, tym razem na 7min.
  9. Gotowy placek kroję na kawałki;

ENJOY YOUR MEAL !!

 

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail