Buraczane Smoothie!

Tak wiem, buraczane smoothie nie wygląda jak typowy snack, ale to idealny naturalny dopalacz, który polecam Wam wypić przed treningiem. Dlaczego? Buraki poprawiają wydolność, dzięki zawartych w nich azotynach. Poza tym są także dobrym źródłem kwasu foliowego i żelaza. Dodając do nich jabłka i marchew (źródła węglowodanów prostych), wiem, że jestem odpowiednio przygotowana do wysiłku! Zatem pijcie smoothie i lećcie na trening z podwójną mocą!
Buraczane Smoothie!

Składniki (szklanka 250ml):

  • 1 mały burak (80g)
  • 1/2 jabłka
  • 1/2 dużej marchewki (40g)
  • plaster świeżego imbiru
  • 100ml wody

Przygotowanie (Czas ok. 5min):

  1. Wszystkie warzywa kroję w małą kostkę i wkładam je do miski;
  2. Dolewam wody i miksuję;

Naturalny doping gotowy!

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail