Domowy Shake Proteinowy!

Po treningu oprócz orzeźwiającego prysznica bardzo istotna rzecz to spożycie posiłku, który zregeneruje Wasze mięśnie oraz dostarczy zastrzyku energii. Wielu sportowców (od czasu do czasu również ja) zażywa różnorodne suplementy, a przede wszystkim białko serwatkowe. Jednak niektórzy nie wierzą w działanie tego proszku lub nie dysponują taką ilością gotówki, by móc sobie pozwolić na jego zakup. Znalazłam zatem wspaniałą alternatywę: domowy shake białkowy składający się tylko i wyłącznie z naturalnych składników. Smaczny, prosty i znacznie tańszy wybór!
Domowy Shake Proteinowy!

Składniki (1 porcja):

  • 80g półtłustego twarogu
  • 1/2 szklanki mleka roślinnego (u mnie migdałowe)
  • 1 garść borówek
  • 1 łyżka nasion Chia
  • 1/2 łyżeczki miodu

Wartość energetyczna: 190kcal

Przygotowanie (Czas 5 minut):

  1. Wszystkie składniki umieszczam w jednym pojemniku lub misce i miksuję blenderem lub mikserem;
  2. Przelewam do szklanek lub bidonu;

NAJLEPSZA REGENERACJA TUŻ PO TRENINGU!

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail