Kokosowa Quinoa z Borówkami!

Ostatnio dużo czytałam o komosie ryżowej i o jej prozdrowotnych właściwościach, które bezwzględnie przekonały mnie, że warto ją włączyć do codziennego menu. Zawiera białko o pełnym składzie aminokwasów, jest źródłem magnezu, żelaza, wapnia, a także mogą ją jeść osoby z celiakią, ponieważ nie posiada glutenu. Można z jej udziałem wykonać dania na słono i słodko. Ja tym razem wybrałam wersję słodką-śniadaniową z mleczkiem kokosowym, orzechami i borówkami. Mmmm palce lizać!!
Kokosowa Quinoa z Borówkami!

Składniki (1 porcja):

  • 4 łyżki komosy ryżowej
  • 2 łyżki mleczka kokosowego
  • 1 garść borówek
  • 1 łyżka migdałów
  • 1/2 łyżeczki miodu lub syropu z agawy
  • przyprawy: cynamon, imbir

Przygotowanie (Czas ok. 20min):

Komosę ryżową przygotowuje się podobnie jak kaszę jaglaną.

  1. Najpierw opłukuję komosę zimną wodą;
  2. Wkładam ją do garnka, zalewam wrzątkiem 2 cm powyżej komosy i gotuję na średnim ogniu 15 minut;
  3. Po upłynięciu 10 minut do gotującej się komosy dodaję mleczko kokosowe;
  4. Gotową komosę posypuję migdałami i umytymi borówkami;
  5. Całość polewam miodem i przyprawiam;

PALCE LIZAĆ !

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail