Pieczona Papryka z Musem z Wątróbki!

Hello Everybody! Wielu z Was pewnie uwierzyło już w działanie "ładowania węgli na noc" i na śniadanko oferuje sobie dania białkowo-tłuszczowe. Jednak większości kojarzy się to tylko z jajkiem w różnej postaci: omleta, jajka sadzonego, na twardo czy w formie jajecznicy. Ale przecież pierwszy posiłek dnia nie musi się składać cały czas tylko z jaj! By to udowodnić, przedstawiam Wam super śniadanie - pieczoną paprykę z musem z wątróbki. Sycący i łatwy w przygotowaniu posiłek, od którego ciężko się oderwać, bo w smaku jest naprawdę kozacki!
Pieczona Papryka z Musem z Wątróbki!

Składniki (1 porcja):

  • 1 czerwona papryka
  • 200 g więcej watróbki drobiowej lub wołowej
  • 1/2 cebuli
  • 1 ząbek czosnku
  • masło klarowane lub olej kokosowy do smażenia
  • przyprawy: sól himalajska, pieprz, zioła prowansalskie

Wartość energetyczna: około 350 kcal

Przygotowanie (bez pieczenia 20 minut):

  1. Na patelni rozpuszczam masło klarowane;
  2. Kroję w kostkę cebulę, wrzucam na patelnię, by się zeszkliła;
  3. Kroję w kostkę wątróbkę, czosnek wyciskam przez praskę i dodaję na patelnię;
  4. Przyprawiam i duszę pod przykryciem na średnim ogniu około 15 minut;
  5. W tym czasie myję paprykę, kroję ją na pół i usuwam z niej nasiona z białą częścią;
  6. Nagrzewam piekarnik na 180/200 stopni;
  7. Gotową wątróbkę blenduję na mus, wypełniam nim paprykę i wstawiam do piekarnika na 15-20 minut;

Dodatkowo: Gotowe danie możecie posypać pestkami dyni, pietruszką lub koperkiem.

BIAŁKOWO-TŁUSZCZOWE ŚNIADANKO RAZ PROSZĘ! :-)

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail