Przedtreningowy Super Drink!

Jesteście głodni, a za godzinę macie zaplanowany trening? Przecież nie pójdziecie na niego bez energii. Podczas ćwiczeń organizm potrzebuje paliwa, by działać na pełnych obrotach. Wtedy najlepiej sprawdzają się koktajle. Płynna konsystencja sprawia, że napój nie zalega nam długo w żołądku i możemy iść na trening bez żadnego dyskomfortu. Dziś polecam pełnowartościowy koktajl, który doda Wam siły i nie obciąży układu pokarmowego. 4 Składniki, mikser i szklanka :D. Szybko, prosto, zdrowo, jak to zwykle u mnie bywa ;)
Przedtreningowy Super Drink!

Składniki (1 porcja):

  • 1 szklanka wody
  • 1/2 awokado
  • 1/2 lub cały banan
  • 2 garści jarmużu
  • 1 płaska łyżka siemienia lnianego (opcjonalnie)

Przygotowanie (Czas 5 minut):

  1. Do miksera wlewam wodę, liście jarmużu i pokrojone awokado oraz banana;
  2. Dodaję łyżkę siemienia;
  3. Miksuję;
  4. Przelewam do szklanki i szybciutko piję:P

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail