Wegański Makaron z Pieczonym Tofu i Zielonymi Warzywami!

Nie jesteś zwolennikiem mięsa Nie masz ochoty na mięso? Ale dużo trenujesz i chciałbyś, by posiłek obfitował w białko i węglowodany? Myślę, że ten przepis może Cię zainteresować, a mianowicie: MAKARON Z PIECZONYM TOFU I WARZYWAMI! Przygotowanie jest tak banalnie proste i szybkie, że każdy sobie z nim poradzi, nawet Ty :). Sprawdź i się przekonaj.
Wegański Makaron z Pieczonym Tofu i Zielonymi Warzywami!

Składniki (1 porcja):

  • 50g makaronu ryżowego
  • 5g tofu wędzonego lub naturalnego (koniecznie BIO/Eko)
  • mrożone warzywa zielone na patelnie Frosta
  • sos: olej sezamowy, sos sojowy, syrop klonowy, ocet ryżowy, pieprz i sos sriracha (chilli)

Wartość energetyczna 1 porcji: około 380 kcal
Białko: 18g
Węglowodany: 55g
Tłuszcz: 7g

Przygotowanie (Czas maksymalnie 15 minut):

  1. Tofu odsączam ręcznikiem papierowym z nadmiaru wody, kroję w kostkę(paski);
  2. Wkładam do piekarnika na 180stopni, 10 minut (po 5 minutach przewracam tofu na drugą stronę); 
  3. W tym czasie na patelni smażę warzywka;
  4. Makaron zalewam wrzątkiem, odstawiam na bok.
  5. Łączę składniki na sos; 
  6. Podpieczone tofu i makaron dorzucam do warzyw i zalewam sosem;
  7. Duszę 3 minutki i gotowe!

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail