Wege Chlebek Bananowy!

Banany mmmmm, kto ich nie lubi :D Dla sportowców to idealne owoce tuż po treningu, dla kobiet w ciąży stanowi cenne źródło potasu. Przygotowałam coś dla tych, co nie lubią produktów pochodzenia zwierzęcego, a mianowicie wegański chlebek. Pyszny, pożywny i łatwy w wykonaniu. Oczywiście mięsożercom też go polecam! Dobra, dość gadania, czas na działania!
Wege Chlebek Bananowy!

Składniki (na keksówkę 24cm):

  1. 500g bananów (5 sztuk)
  2. 1 garść orzechów włoskich
  3. 80g mąki orkiszowej
  4. 125g płatków owsianych
  5. 100ml g oleju rzepakowego
  6. Przyprawy: kardamon, cynamon

Przygotowanie (Czas ok. 10min, nie licząc pieczenia):

  1. Piekarnik nastawiam na 160 stopni C;
  2. Do miski wrzucam pokrojone banany i rozgniatam je widelcem;
  3. Do bananów dodaję orzechy włoskie, płatki owsiane i powoli porcjami mąkę;
  4. Całość mieszam i przyprawiam;
  5. Natłuszczam formę olejem (najlepiej kokosowym lub orzechowym):
  6. Piekę 30 min. Po upieczeniu zostawiam chlebek dodatkowo w piekarniku na 10 minut, by się zredukował;

Dodatkowo: Gotowy chlebek możecie posmarować domową konfiturą lub masłem orzechowym i macie gotowy posiłek na śniadanko, regenerację czy też jako deser!!

MNIAM!

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail