Wielkanocne Pieczone Jaja!

Wielkanoc tuż tuż, więc czas obmyślić plan działania i przygotowywania potraw, które pojawią się na świątecznym stole. FITmeansEAT chętnie Wam w tym pomoże i poda kilka propozycji fit dań z jajkami w roli głównej. Najważniejsze, żeby było prosto, smacznie i szybko! Lepiej spędzić czas z rodziną przy stole niż przy garach w kuchni. Mam rację?
Wielkanocne Pieczone Jaja!

Składniki (3 porcje):

  • 1 papryka czerwona
  • 1/2 awokado
  • 3 plastry szynki drobiowej
  • 1/2 cebuli białej
  • odrobina sera do posypania - u mnie mozarella (może być także parmezan)
  • szczypiorek (opcjonalnie)
  • przyprawy: sól himalajska/morska, pieprz

Przygotowanie (z pieczeniem 20 minut):

  1. Nastawiam piekarnik na 200 stopni;
  2. Kroję awokado i paprykę na pół, wydrążajac z nich nasiona;
  3. Z awokado usuwam także część miąższu;
  4. Kładę warzywa na blaszcę przykrytą papierem do pieczenia;
  5. Do zagłębień po nasionach wbijam po jednym jajku;
  6. Wstawiam do piekarnika;
  7. Awokado piekę 15 minut, paprykę 20 minut (białko musi się całkowicie ściąć);
  8. W międzyczasie na patelni podsmażam cebulkę i pokrojoną szynkę;
  9. Po wyjęciu warzyw z piekarnika, posypuję je cebulą, szynką, serem;
  10. Doprawiam solą i pieprzem;

Podawajcie te pyszne jajeczka na świeżo, tuż przed rozpoczęciem porannego świątecznego śniadania! :)

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail