Wysokobiałkowe Placki z Fasolą!

Regularnie trenujecie i Wasze zapotrzebowanie na białko jest wyższe niż u osób nieuprawiających sportu? To śniadanko przypadnie Wam do gustu. 1 porcja zawiera aż 25,2g białka! Przepis jest prosty, smaczny i wytrawny. No i jest w formie placuszków :P. To chyba mój ulubiony sposób przygotowywania śniadań. Tak można rozpoczynać każdy dzień! Polecam i zapraszam do gotowania <3!
Wysokobiałkowe Placki z Fasolą!

Składniki:

Na placki:

  • 2 jaja M
  • 60 g fasoli czerwonej konserwowej (można użyć oczywiście świeżej, ale wtedy najlepiej ugotować ją dzień wcześniej)
  • 1 ząbek czosnku
  • 40 g cebuli
  • 30 g mąki z grochu/ciecierzycy (można użyć obojętnie jakiej mąki lub płatków owsianych)
  • przyprawy (ilość wg uznania): kurkuma, sól himalajska, pieprz, papryka wędzona, oregano
  • olej do smażenia (u mnie rzepakowy)

Na dip:

  • 50 g jogurtu Greckiego
  • 1/2 łyżeczki ziół prowansalskich

Wartość energetyczna 1 porcji: 374 kcal
Białko: 25,2g
Tłuszcz:17,2g
Węglowodany: 34,7g

 

Przygotowanie:

  1. Cebulę i czosnek kroję w drobną kostkę, podsmażam;
  2. Do miski wbijam jaja, dodaję mąkę, przyprawy, dokładnie mieszam;
  3. Dodaję odcedzoną i opłukaną fasolę i podsmażoną cebulę i czosnek;
  4. Całą masę mieszam;
  5. Rozgrzewam olej na patelni;
  6. Za pomocą łyżki wylewam masę w kształce placuszków;
  7. Smażę z obu stron na rumiany kolor;
  8. Jogurt łączę z przyprawami i zajadam z placuszkami;

PYSZNE, WYTRWANE ŚNIADANKO JAK ZNALAZŁ!

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail