Żytnie Kanapki z Awokado i Pastą Twarogową

Kto powiedział, że kanapki są nudne? Kto uważa, że kanapki są niezdrowe? Oczywiście, te na pszennym chlebie z żółtym serem i szynką (która nie ma nic wspólnego z mięsem) bez dodatku warzyw to istne zło. Aż ciarki mnie przechodzą, jak sobie pomyślę, że dzieciaki często dostają od rodziców tego typu śniadanie do szkoły. Czas to zmienić i spróbować zachęcić maluchy do sprawdzenia nowych, zdrowych smaków. Polecam nie tylko dzieciom, ale i wszystkim domownikom. Przygotowanie jest banalnie proste, smak nietypowy, ale wierzcie, że będziecie chcieli przygotowywać je częściej niż Wam się wydaje. Serdecznie polecam :)!
Żytnie Kanapki z Awokado i Pastą Twarogową

Składniki (na 2 kanapki):

  • 2 kromki chleba żytniego na zakwasie/bezglutenowego gryczanego
  • 50 g twarogu chudego
  • 1 łyżka jogurtu naturalnego greckiego
  • 1 łyżka orzechów włoskich
  • 1 łyżka żurawiny BIO (nie zawiera ona dodatkowych cukrów)
  • 50 g awokado
  • świeża kolendra (opcjonalnie)
  • przyprawy: pieprz ziołowy, zioła toskańskie

Wartość energetyczna: około 480 kcal
Białko: 20g
Tłuszcze: 18g
Węglowodany: 58g

Przygotowanie (Czas około 5-10 minut):

  1. Chleb wkładam do opiekacza lub piekarnika nagrzanego do 180 stopni;
  2. Twaróg mieszam z jogurtem, orzechami i wcześniej wyparzoną żurawiną;
  3. Przyprawiam do smaku;
  4. Za pomocą łyżki wydrążam miąższ z awokado i rozgniatam je widelcem;
  5. Na podpieczone kanapki kładę najpierw awokado, potem masę serową a na wierzch układam kolendrę;

SMACZNIE, SZYBKO, ZDROWO!

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail