Co jeść tuż po treningu?

Co jeść tuż po treningu?

Mam tu na myśli szybką przekąskę, która dostarczy Waszemu organizmowi odpowiednią dawkę energii i zapobiegnie spalaniu mięśni. Najlepsze są proste węglowodany, np. owoce, gdyż powoli podnoszą poziom cukru we krwi. Mam tu na myśli banany, maliny, borówki, truskawki, jagody, jeżyny, gruszki, itp. Pewnie przychodzi teraz Wam do głowy pytanie: ile tych bananów, malin czy truskawek. Przyjmuje się, że potreningowa dawka węglowodanów prostych to 1g na 1kg masy ciała. Dobrze jeść również małą porcję białka. Z reguły jego wartość w gramach powinna być o połowę mniejsza niż węglowodanów. Może być to białko serwatkowe w postaci shake’a, jajko, twaróg. Czyli osoba ważąca np. 60kg powinna zjeść 60g węglowodanów prostych (pół banana/garść malin/garść borówek) i 30g białka (jedna miarka białka serwatkowego rozpuszczonego w wodzie). Przepisy na szybkie dostarczenie tychże składników znajdziecie w zakładce Eat – Regeneration.

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail