Daj z siebie wszystko part 2

Daj z siebie wszystko part 2
Dziś czas na potrójną TABATĘ. Czym jest tabata? To 4-minutowy trening interwałowy, podczas którego 20 sekund pracujecie na pełnych obrotach, a następnie 10 sekund odpoczywacie. Żeby nie było tak lekko, przygotowałam dla Was trzy takie tabatki, które podkręcą Wasz metabolizm na maxa, a to wszystko zajmie Wam 12 minut. Bierzcie się do roboty!

TABATA:

Rozgrzewka (około 5 minut):
Propozycja rozgrzewki:

  1. 5 bupees (padnij-powstań)
  2. 5 sit-ups (brzuszki)
  3. 5 push-ups (pompki)
  4. 5 squats (przysiady)

Te cztery ćwiczenia powtórzcie 4 razy. Nie wykonujcie ich zbyt szybko. Rozgrzejcie swoje ciało i podwyżcie lekko tętno.

HOME WORKOUT -> TABATA 3x

Tabata I:

  1. Skip A
  2. Squats (przysiady)

Czyli przez 20 sekund wykonujecie skip A, 10 sekund odpoczywacie i robicie przysiady znowu przez 20 sekund. I tak na zmianę przez 4 minuty! Ta zasada dotyczy oczywiście kolejnych dwóch tabat.

Tabata II:

  1. Burpees (padnij-powstań)
  2. Jumping Jacks (pajacyki)

Tabata III:

  1. Push-ups (pompki)
  2. Sit-ups (brzuszki)

Pamiętajcie! Każde 20 sekund pracy ma być wykonane na MAXA! To trening krótki, ale dający super efekty. Im intensywniej ćwiczycie przez 20 sekund, tym szybciej osiągniecie swoje cele!

Nie zapomnijcie się rozciągnąć!

3,2,1.....START!!

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail