Orzechy - mity i fakty

Orzechy - mity i fakty

Niektórzy z Was, a najczęściej Panie, rzadko jedzą orzechy w obawie o dodatkowe kilogramy. Stwierdzenie, że orzechy tuczą to kompletna bzdura. Oczywiście zjadane kilogramami, nie pomogą Wam uzyskać wspaniałej sylwetki, ale to przecież tyczy się każdego produktu. Zatem jedzcie orzechy! Garść orzechów czy łyżka masła orzechowego dziennie nie spowoduje wzrostu wagi!

Dlaczego?
Te małe cuda zawierają mnóstwo prozdrowotnych substancji, a obecny w nich tłuszcz zwiększa absorbcję ochronnych składników pokarmowych zjadanych w tym samym czasie, np. warzyw. Są źródłem kwasów omega-3 i 6, które korzystnie wpływają na pracę serca i mózgu. Pomagają także regulować procesy trawienne oraz przyspieszają metabolizm. Można wręcz powiedzieć, że działają jak „gąbka”, która wchłania „zły” tłuszcz, odkładający się Wam na brzuchu czy udach. Dodatkowo nawilżają całe ciało, a także przeciwdziałają wysuszaniu się ust. Zjadane regularnie, powodują znaczny spadek zachorowalności na raka, cukrzycę czy chorób serca. Badania wykazały, że już 40g pistacji dziennie obniża ciśnienie krwi, a migdały, które zawierają dużą dawkę witaminy E, wzmacniają system odpornościowy.

Brzmi przekonująco? Mam taką nadzieję! Polecam Wam serdecznie. Nic nie stracicie tylko zyskacie. Orzechy dodane do owsianki, koktajlu czy sałatki nie tylko uwodzą smakiem, ale także przynoszą mnóstwo korzyści dla naszego organizmu! :)
 

Informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu oraz zbierania informacji dotyczących odwiedzin na stronie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Rozumiem, zamknij

best email marketing powered by FreshMail